گارانتی (ضمانت نامه)

کلیه محصولات صنایع آناک چرم دارای گارانتی از زمان خرید محصول و صدور فاکتور می باشند.


شرایط گارانتی:

1. گارانتی کفش های صنایع آناک چرم به مدت شش ماه از تاریخ خرید می باشد. 

2. گارانتی چرم کیف های آناک یک سال و یراق آلات آن شش ماه پس از خرید مشتری می باشد.

3. گارانتی چرم البسه های چرمی مانند کاپشن، دستکش و .... یک سال و یراق آلات آن شش ماه بعد از تاریخ خرید می باشد. 

4. گارانتی کمربندهای چرم آناک تا یک سال بعد از صدور فاکتور می باشد.

مواردی که شامل گارانتی نمی شود!
1. در محصولات کفش آناک اقلام مصرفی مانند پاشنه و کفی کفش مشمول گارانتی نمی باشد.

2. گارانتی کفش و سایر محصولات چرمی شامل موارد استفاده خارج از معمول مانند قرار گرفتن در معرض حرارت، رطوبت، مواد شیمیایی ... نمی باشد. 

شست و شوی محصولات

 مشتریان گرامی آناک چرم در صورت امکان پیش از واکس زدن و شست و شوی محصولات با شماره تلفن 04132459215 جهت مشاوره تماس حاصل فرمائید.

خدمات مشتریان آناک چرم

آناک چرم بعد از اتمام مدت ضمانت سعی بر این دارد تا حد امکان خدمات شامل لوازم چرم، یراق آلات و ... را پس از فروش به مشتریان گرامی ارائه نماید. 

واکس محصولات چرمی

محصولات آناک چرم به دلیل استفاه از چرم طبیعی نیاز به واکس و پولیش دارند. پیشنهاد آناک چرم به مشتریان گرامی استفاده از واکس های پیشنهادی متخصصین بر اساس نوع محصول می باشد. 

رویه های بازگرداندن کالا

آسودگی خاطر و رضایت مندی مشتریان همواره از الویت‏ های صنایع آناک چرم بوده و در این راستا می‏‌کوشد تا هر سفارش در شرایط مطلوب و مورد انتظار به دست مشتری برسد، با وجود این ممکن است مشتریان محترم پس از خرید، با مسایلی روبرو شوند که در چنین مواردی آناک چرم خدماتی را در چارچوب خدمات پس از فروش در نظر گرفته است که به شرح زیر هستند:

   اشکال در کالای خریداری شده:
از آنجا که گاهی مشتریان برای تست کالای خریداری شده به فرصت نیاز دارند، در راستای خدمت رسانی بهتر، صنایع آناک چرم فرصت تست کالاهای فروخته شده را بمدت سه روز کاری پس از تحویل در نظر گرفته است. جهت استفاده هر چه بهتر از این سرویس، اشکال و یا ایراد باید حداکثر تا سه روز کاری پس از دریافت کالا، از طریق شماره تلفن 04132459215 و یا مراجعه به فروشگاه محل خرید اطلاع داده شود. کارشناسان خدمات پس از فروش ما ایرادهای اعلام شده توسط مشتری را بررسی و کنترل می کنند. در صورتی که نقص فنی توسط کارشناسان آناک چرم تأیید شود، کالا تعویض خواهد شد و یا می توانید کالای خود را با مدل دیگری جایگزین نمایید. برای ارسال کالای دارای ایراد به آناک چرم، لازم است کالا به ‏خوبی بسته بندی و همه لوازم جانبی و فاکتور به صورت کامل به همراه آن ارسال شود.

توجه: این سرویس اشکالاتی که در اثر استفاده نادرست کاربر از کالا ایجاد می شود، را شامل نمی شود.

از هنگامی که وضعیت کالا در واحد خدمات پس از فروش، مشخص شود، در صورتی که نیاز به استرداد وجه باشد، حداکثر تا  سه روز کاری مبلغ به حساب مشتری واریز خواهد شد.
   مغایرت کالای خریداری شده با اطلاعات مندرج در سایت:
در شرایطی که در مشخصات کالای دریافت شده با سفارش ثبت شده، اختلاف وجود داشته باشد، یا در صورت مغایرت مشخصات کالای دریافت شده با اطلاعات درج شده در سایت یا با سفارشی که در پروفایل مشتری ثبت شده است، به نکته های زیر دقت بفرمایید:

توجه: هزینه های ارسال کالا در صورت تأیید ایراد فنی و یا وجود مغایرت با اطلاعات درج شده در سایت، به عهده صنایع آناک چرم است.

در چنین مواردی امکان تعویض یا استرداد کالا در صورتی وجود دارد که مغایرت ظاهری و فیزیکی مانند رنگ که بدون استفاده از کالا قابل مشاهده است، حداکثر طی 1 روز کاری پس از دریافت کالا، به واحد خدمات پس از فروش آناک چرم اطلاع داده شود و همچنین کالا در شرایط اولیه خود باشد و از آن استفاده نشده باشد. در مورد مغایرت فنی، امکان تعویض یا استرداد کالا در صورتی وجود دارد که مغایرت حداکثر 3 روز کاری پس از دریافت کالا به صنایع آناک چرم اعلام شود و همچنین کالا در شرایط اولیه خود باشد و از آن استفاده نشده باشد. جهت هماهنگی از طریق شماره تلفن   04132459215 و یا از طریق ارسال ایمیل به خدمات پس از فروش آناک چرم اطلاع داده شود. از هنگامی که واحد خدمات پس از فروش آناک چرم، کالا را دریافت و درخواست مشتری را تأیید کند، در صورتی که نیاز به استرداد وجه باشد، حداکثر تا سه روز کاری مبلغ به حساب مشتری واریز خواهد شد.
   آسیب های فیزیکی ناشی از حمل و نقل:
با توجه به بسته بندی ایمن و استاندارد همه مرسولات، تحویل به هر یک از شرکت های حمل و نقل معتبر به انتخاب کاربر به این معنی است که بروز هر گونه حادثه در هنگام حمل و تحویل به عهده شرکت حمل و نقل است و آناک چرم تنها در صورت تأیید شرکت حمل کننده سفارش و در راستای تسهیل امور پیگیری، خسارت را جبران می کند.
آسیب های ناشی از حمل و نقل باید در عرض 1 روز کاری پس از تحویل سفارش به خدمات پس از فروش صنایع آناک چرم اطلاع داده شود.
کالای آسیب دیده و همه لوازم جانبی و متعلقات آن، باید به همان شکلی که مشتری تحویل گرفته است، به همراه صورت جلسه ی رسمی شرکت حمل کننده و فاکتور، به خدمات پس از فروش صنایع آناک چرم ارسال شود.
در صورتی که آسیب های ناشی از حمل و نقل در لحظه قابل مشاهده است و یا بسته بندی کالا در زمان حمل دچار آسیب شده است، شما می توانید از تحویل گرفتن مرسوله خودداری نمایید تا جهت بررسی و ارسال مجدد به صنایع آناک چرم عودت شود.
   انصراف از خرید:
در صورتی که انصراف مشتری از خرید، پیش از ارسال کالا باشد باید هر چه سریع تر انصراف خود را به واحد فروش صنایع آناک چرم اطلاع دهد. در این حالت امکان استرداد وجه و یا تغییر سفارش وجود دارد. در صورتی که پس از دریافت کالا، مشتری از خرید خود منصرف شود، حداکثر تا سه روز کاری‏، باید انصراف خود را به واحد خدمات پس از فروش اطلاع دهد. در این حالت، در صورتی امکان برگرداندن و انتخاب و جایگزین کردن کالای دیگر به جای آن وجود دارد که کالا در شرایط اولیه خود باشد و از آن استفاده نشده باشد. همچنین هزینه ارسال، بر عهده مشتری خواهد بود.
برای ارسال، دقت بفرمایید که کالا به ‏خوبی بسته بندی شود و همه ی لوازم جانبی و فاکتور به صورت کامل به همراه آن ارسال شود. در صورتی که کالای برگشتی در شرایط اولیه خود توسط آناک چرم دریافت نشود، امکان استرداد آن وجود ندارد.

از هنگامی که واحد خدمات پس از فروش، کالا را دریافت و تأیید کند در صورتی که نیاز به استرداد وجه به مشتری باشد، حداکثر تا سه روز کاری مبلغ به حساب مشتری واریز خواهد شد.

جهت هماهنگی باید از طریق شماره تلفن 04132459215 اطلاع داده شود.